Sunday, January 9, 2011

budak ensem hilang!



hensem x budak laki nih? hensem dan cumil kan? tapi dia hilang sekarang nie.
so sesape ada nampak atau ada info sal budak cumil ni, please inform kat pihak polis.
jangan inform kat aku. aku tatau nak buat pe nanti.

aku dpt info sal budak ni hilang dari belog ANISAH SANI
phewwit..sy pomote belog awak nih.jom pomote belog sy jugak (dgn muka yg sgt x malu).

ok,siyesly aku cakap, tiap kali aku dgr ada kes budak hilang, aku mmg ase cuak giler. kesian kot.
dorang x salah pape. pastu di sakiti camtu. mane pergi nye nilai kemanusiaan? dunia ni makin hari makin kejam. x kira siapa, sesenang je org jahat nak jahati kita.tobat2 lah weyh..x ingat mati ke buat jahat kat budak macam tu. tp tu in case lau dia di culik la. ada kemungkinan jugak dia sesat kew kan...tp kalau da sampai lama camni blom dpt jumpa jugak, xde makna nye dia sesat. ada yg da jahati dia la tu.


hopefully adik adam shah ni cepat2 di temui dalam keadaan selamat.dan semoga keluarga nye sabar dan tabah walau ape pon berlaku.

adik2 aku da besar. tp anak-anak sedara aku kecik2 lg. so mmg sebak gila a bila aku terbayang kan yg di culik itu adalah anak sedar aku. Ya Allah...mitak jauh la. simpang malaikat empat ploh empat la.aku sayang kot anak-anak sedara aku. dorang penyeri keluarga kitorang. ceria je lau dorang ada. tengok dorang hepy, sejuk ati ase. in case salah sorang dr dorng nangis, aku da mula ase kesian gila. terus p pujuk suh stop nangis. ni kan pulak lau dorang hilang dari pandangan mata camtu je. budak-budak ni hati dorang suci. innocent sesangat. thats why lau ada mslh, aku suka layan dorang. dorang buat aku hepy. telatah dorang sgt mencuit hati.


sama-sama lah kita doakan agar adik adam shah ni cepat-cepat ditemui lam keadaan selamat.
amin.

1 comment:

Anisah Sani said...

thanx again! baru lagi kn? ni hahh nak bg advise..kite sama2 baru dlm blogging2 ni..so sama2 beramal :)
camne nk ramaikan follower?
rajin2 buat blogwalking kt blog org lain.masuk contest blogger2 lain.rajin2 update entry baru.and yg paling pnting....jgn tlalu mmaksa org lain utk follow kte ye..