Saturday, January 8, 2011

sorry dear

chop chop..
miss beary rase bersalah pulak sebab tadi kejap ada simpan perasaan x senang dekat bestfriend yg sorang nih.yela, tadi kejap aku ada komplen yang aku terasa hati ngan dia. yang konon nye aku tercuit hati bace komen2 kat fesbuk dia. bila pikir balik,apesal aku nak terasa nye. dia baik ape..lgpon "mr.smiley" tu yg p komen kat status dia. buka dia p komen kat status "mr.smiley" tu. ouh..talking about mr.smiley, huish...angin satu badan aku. bukan aku benci dia. tapi masalah nye aku sgt la menyampah dengan org sepoyo dia tu. lantak ar korang nak cakap pe. tapi seriously aku rase dia tu sgt annoying. muka mcm x siap pon ada ati nak poyo mengalahkan laki-laki hot kat luar sana. please la wey..takat kau tuh, xde maknanye aku nak sedey-sedey. sedey la jugak.siket-siket...orang macam kau x layak nak dapat tangisan dari aku.

ni la perumpamaan nye muka x siap mr smiley tuh.
ambik kau...buruk kan?pastu ada ati nak poyo-poyo plak.piiigi daa..x heran mak!

cett..aku cakap mcm bagus je kan. siap kutuk muka dia mcm muka x siap lg. aku tau aku ni bukan lawa pon, biasa-biasa je. takat muka budak kampung mcm aku, mane ada lebih nye kan.biasa aje la..tapi at least aku x la sepoyo dia tuh. aku sedar sape diri aku. dan xde la aku rase diri aku ni sentiasa betol je...kalau dia tu,agak-agak dia rase diri dia tu perfect sgt-sgt. tlg la weyh..x de makna nye. menyampah mak menengok nye.

kepada si kawan aku tuh, sory la k.
aku mmg camni, suka ikot emosi. aku pon x tau camne nak ubah sikap aku nie.sory bebanyak ye. w'pon kau x bace blog aku nih, tp at least aku rase lega bila da luahkan dekat belog x berapa nak cun aku nie.

nah..ros pink + kuning tuk kau sebagai tanda maaf dari aku.




this is 4 ur dear friends of mine
luv u bebeh..toink2.

No comments: