Friday, January 7, 2011

feeling uneasy.

i give u a situation. kamu sedang bersedih.sedih sangat-sangat. kamu nangis. kebetolan sorang kawan kamu ni tau ape masalah kamu. and she try to be by ur side. pujuk kamu.dia x biar kan kamu sendiri coz dia x mau kamu nangis bila sorang-sorang nanti. so dia rela habiskan mase dia lepak-lepak kat bilik kamu. teman kamu, dengar citer kamu...tengok citer komedi dengan kamu. makan sama kamu. she try her best to cheer u up. yes, she try. rela habiskan mase utk kamu. then rase sedih kamu tu pon boleh la beransur kurang siket. da boleh senyum dan gelak-gelak da. kamu sangat menghargai dia punye effort utk menennagkan kamu dan kamu sememang nye sgt berterima kasih.



then after that bila si kawan tu da balik bilik dia semula, kamu still ok lagi walaupon ada la sikit rase murung bila duk sorang-sorang. melayan perasaan. tapi, bila malam hari nye kamu tetiba terasa hati dengan dia, is it ok? x pe ke kamu nak rase upset dgn dia atas sebab-sebab tertentu? bila dia da cheer u up, then malam nye kamu rase down balik bila bace status dan komen-komen dekat fesbuk dia. is it ok? atau adakah kerana emosi kamu belom stabil so kamu senang terasa hati dengan orang-orang yang rapat dengan kamu? adakah salah bila tibe-tibe kamu rase x senang dengan dia, bila kamu rase mcm x mau percaya dia lg, bila kamu terasa macam nak stay away dari dia..salah x? tapi dia kawan baik kamu. dan kamu terluka sgt-sgt bila bace komen-komen kat fesbuk dia tu. what should u do? she is ur bestfriend. so u love her. but bila dalam situasi macam ni, terasa macam dia seolah-olah nak ambik kesempatan lukakan hati kamu. kamu terasa jauh hati sangat...padahal kamu tau dia tu syg sgt kat kamu dan x mungkin dia buat kamu mcm tu.it is just ur mainan perasaan...ketakutan mase lampau yg menghantui kamu smpai kamu jd tersangat la paranoid dan terlalu ikotkan perasaan.


feeling like crying again now.

sorry kawan..aku tau kamu x mcm tu. tapi aku mudah sgt terasa hati dengan org2 terdekat aku bila aku dalam keadaan x stabil mcm ni. hakikat nye aku terlalu syg kamu yg m'buatkan aku berhati-hati so that aku x kehilangan kamu.aku syg kamu...

No comments: